کد مطلب: 138761
سازمان ملل و غربي‌ها، همگي شاکي از اقدام وحشيانه صهيونيست‌ها/ درگيري‌هاي شديد در الخليل
تاریخ انتشار : 1394/05/10
نمایش : 1897
جنايت زنده سوزاندن يک کودک هجده ماهه فلسطيني واکنش‌هاي گسترده‌اي را در سراسر جهان به همراه داشته‌است.














به گزارش هفت چشمه به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلويزيوني پرس تي وي در خبري فوري به نقل از دبيرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد: کوتاهي اسرائيل در جلوگيري از خشونت هاي مکرر شهرک نشينان، عامل مرگ يک کودک فلسطيني است.
شبکه الجزيره نيز گزارش داد آمريکا حمله تروريستي بي رحمانه اي را که در روستاي دوما در نابلس در کرانه باختري رود اردن رخ داد، به شدت محکوم کرد. در اين حادثه شهرک نشينان صهيونيست خانه يک شهروند فلسطيني را آتش زدند و بر اثر آن علي دوابشه کودک خردسال فلسطين زنده در آتش سوخت و شهيد شد. خانواده اين کودک فلسطيني نيز به شدت مصدوم شدند.
اتحاديه اروپا برخورد جدي و شديد با شهرک نشيناني را که مرتکب جنايت مي شوند، خواستار شد و اين که در قبال جرم و جناياتي که شهرک نشينان در حق فلسطينيان مرتکب مي شوند، رواداري نشود و به طور جدي با آنها برخورد شود. سخنگوي مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا نيز بازجويي از عاملان اين جنايت، محاکمه و مجازات آنان و اجراي قانون را خواستار شد.
سخنگوي وزارت امور خارجه فرانسه نيز اين حادثه تروريستي را به شدت محکوم کرد و محاکمه عاملان آن را خواستار شد.
شبکه تلويزيوني القدس نيز لحظاتي پيش در خبري فوري گزارش داد، محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين گفت: رياض مالکي وزير امور خارجه فلسطين فردا پرونده جنايت شهرک نشينان افراطي يهودي را در زنده سوزاندن علي دوابشه کودک فلسطيني نابلسي تقديم دادگاه کيفري بين المللي مي کند.
اين شبکه همچنين گزارش داد: يک جوان فلسطيني به ضرب گلوله جنگي صهيونيست ها و ده ها جوان ديگر بر اثر گلوله هاي پلاستيکي شليک شده از سوي نظاميان صهيونيستي در جريان درگيري ها در منطقه جنوبي شهر الخليل زخمي شدند.


انتهاي پيام /
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg